-->
Məlalə Yasəfzay

"Bir uşaq, bir müəllim, bir kitab və
bir qələm bütün dünyanı dəyişə bilər."

Sevgiliye Güzel Sözler

Sponsor 2

Trend Mövzular
Ben seni ne ara bu kadar çok sevdim.

Aşksız olma ki ölü olmayasın. Aşkta öl ki diri kalasın.

Aşk senin gülüşünde saklı…

Öptüm geceyi aydınlatan gözlerinden.

Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin.
Başka havalar getir bana içinde biraz bahar olsun biraz sen.

Kendime gelemiyorum, sana gelsem olur mu?

Sen bana Allah’ın emanetisin. Seni sevmek aşktır bana.

Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın.

Sen benim yıldız kayarken tuttuğum dilek değil ezan okunurken ettiğim duamsın.

Bazen aşk iki lafı bir araya getirememektir. Seni dersin… Tükenir nefesin.
Sevgiliye Güzel Sözler

Esrar gibi yeşil olmasa da gözleri… Her bakışı sarhoş ediyor beni.

Aşk tüm dünya insanları içinde sana tanıdığım ayrıcalıktır.

Kalbim, ki kendisine kefilim. Adınla uyandı bu sabah.

Bir umutla beklediğim en güzel yarınsın.

Gönül sevgiliyi bulmuşsa, kuru dal bile çiçek açar.

Sen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder.

Çünkü her bir zerrem aşık her bir zerrene.

 Sevgiliye Güzel Sözler

sözleri,sevgili için sözler,Sevgiliye sözler,türkcə sözlər,Sevgiliye Güzel Sözler 2022
Sevgiliye Güzel Sözler


Öyle biri var ilk görüşte değil her görüşte aşık oluyorum.

Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın.

Ve beni birden bire yüzünü değil, gözünü değil, sesini göresim geldi.

Aşk, yer yerinden oynasa da; yâri yürekteki yerinden oynatmamaktır.

Yanıma gelmediğinde rüyalarıma beklerim.

Ona bakmaya kıyamamak mı, yoksa bakıp da doyamamak mı aşk.

Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.

Çok solcu gördüm ben bu hayatta ama kimse senin gibi kalıcı devrim yapmadı “SOL” yanımda.

Canımın içi, sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine?

Seni ben canımın içinde sakladım. Kalbimin ta derinliklerinde…

Sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın…

O kadar güzel gülüyor ki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter.

Gözlerime bakarken gözlerinin içi gülüyordu, nasıl sevmezdim?

Ad koyunca büyüsü bozulur diye, isimsiz, izinsiz, içimden seviyorum seni.

Denize ilk kez giren çocuk masumiyetiyle seviyorum seni. Boğulacakmışım gibi.

Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma aşık olurdun...

Kalemi icat edene saygım sonsuz, ama senin sıcacık yüreğin olmasaydı bu kalem kağıda dokunamazdı.

Dışarıya yağmur, yüreğime hasret, fikrime sen. Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen.

Ötesi yok bu duanın benim ol. Benimle, aklınla, aşkınla bin yaşa.

Sevdim. Çünkü bir tek ona sarılınca yuva gibi kokuyordu içim.

Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor.

Gülümse biraz ilaç alacak param yok çünkü.

Derdimin dermanı sensin. Bana bir duanın amini gerek.

Gözümle gördüğüm değil, gönlümde kördüğümsün. Çözmeye niyetim yok, sen benim ömürlüğümsün.

Git diyorsun da, olmuyor işte git demekle. Ben de sana sev diyorum mesela. Sevebiliyor musun?

Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?

O senin neyin olur dediler. Uzaktan dedim uzaktan yandığım olur kendisi.

Ben sadece sevmeyi biliyorum, unutmayı öğrenemedim.
>
To Top