Sevgi Şeirləri, Sevgiyə Aid Şeirlər

 

Sevgiyə Aid Şeirlər,Sevgi Şeirləri, Sevgi Üçün Şeirlər


Mündəricat:

1.Sevgilər - Mikayıl Müşviq

2. Darıxıram - Rüfət Sabirli  

3. Yaxşı bilirəm ki, mükafatımsan - Anna Axmatove

4. Küsmərəm -  Mikayıl Müşviq

5.Sən xoşbəxt,mən xoşbəxt,gəl deyib-gülək!- Eltun Zahidoğlu 

6. Sevgilim - Aysel Əhmədova

7. Gecə xəlvətcə bizə sevgili yar gəlmiş idi - Nizami Gəncəvi

8. Sən demə təzədən sevmək olarmış - Nüsrət Kəsəmənli

9. Ürək - Bəxtiyar Vahabzadə



Sevgilər

Sevgi vardır ki, dodaqlarda açar güllərini,

Sevgi vardır ki, bir az qar kimi, rüzgar kimidir.

Sevgi vardır oxudur qəlbidə bülbüllərini,

Böylə bir sevgi mənim ruhumu oxşar kimidir.

 

Sevgi vardır ki, uzaqdan bizə parlaq görünür,

Ona yaxlaşmayalım, çünki o zülmətlə dolu.

Sevgi vardır ki, düşər yerlərə daim sürünür,

Öylə bir sevgi də min dürlü xəyanətlə dolu.

 

Sevgi vardır ki, bahardan bizə güllər gətirir

İçi zəqqum və zəhər, qoxlama, qəlbin qanayar.

Sevgi vardır üzü xoş, daxili bir qorxulu yar.

 

Sevgi vardır bizə çox dadlı əməllər gətirir,

Fəqət həpsində qaranlıq gecələr kölgəsi var.

Sevgilərdə qarışıq bilməcələr kölgəsi var…

Müəllif: Mikayıl Müşviq

 

 

 

Darıxıram

 

Sənə çox sevirəm deyə bilmirəm

Yaman bağlanmışam niyə bilmirəm

Gəlib qapını da döyə bilmirəm

Sənsiz yaman darıxmışam sevgilim.

 

Seni sevən gündən çox dəyişdim mən

Sevir ya sevməyir fikirləşdim mən

Səndən uzaqlarda başa düşdüm mən

Sənsiz yaman darıxmışam sevgilim.

 

Nə ömür bitməyir, nə qəm bitməyir

Niyə dərd-kədərim sona yetməyir?

Gecələr gözümə yuxu getməyir

Sənsiz yaman darıxmışam sevgilim.

 

Söylə ayrı qalsaq neyləyəcəm mən?

Ölüncə yolunu gözləyəcəm mən

Səni görən zaman söyləyəcəm mən

Sənsiz yaman darıxmışam sevgilim.

Müəllif: Rüfət Sabirli  

 

 

Yaxşı bilirəm ki, mükafatımsan...

 

Yaxşı bilirəm ki, mükafatımsan,

Dözmüşəm illərin sərt cəfasına.

 

Əcrimsən, göylərdən mənə çatmısan,

Bir əvəz olaraq Yer səfasına.


Çünki söyləmədim öz sevdiyimə

“sevirəm” sözünü mən bilə-bilə.

 

Hamıya halallıq vermişəm deyə

mələyim olarsan sən indən belə.

Müəllif: Anna Axmatova

 

KÜSMƏRƏM

 

Mən şirin ləhcəli bir bülbüləm ki,

Güllərdən küsərəm, səndən küsmərəm!

Məni öz canından artıq istəyən

Ellərdən küsərəm, səndən küsmərəm!

 

Gözlərin misaldır axan çaylardan,

Kirpiyin oxlardan, qaşın yaylardan.

Qarşımıza gələn uzun aylardan,

İllərdən küsərəm, səndən küsmərəm!

 

El içində bizə derlər Sayadlı,

Tərlan ovçusuyam, ruhum qanadlı.

İlham pərisinin açdığı dadlı

Dillərdən küsərəm, səndən küsmərəm!

Müəllif: Mikayıl Müşviq

 

 

Sən xoşbəxt,mən xoşbəxt,gəl deyib-gülək!


Eyni bir zamanda vurur nəbzimiz

Eyni bir ürəkdə gəzir sevgimiz,

Eyni bir səmanı paylaşırıq biz

Niyə qəmgin olaq,niyə kövrələk?

Sən Xoşbəxt Mən Xoşbəxt,gəl deyib-gülək!

 

Danışaq,yazışaq səhərə qədər

Sevən var bir-birin bizim tək məgər?

Yazılsın bu eşqə bir roman,əsər

Hər kəs sevgimizdən danışsın gərək,

Sən Xoşbəxt Mən Xoşbəxt,gəl deyib-gülək!

 

Bülbül necə həsrət gülə, çəmənə

Mən sənə həsrətəm sən həsrət mənə,

Sübh çağı bir öpüş göndərdim sənə

Səni oyadacaq bir xəfif külək,

Sən Xoşbəxt Mən Xoşbəxt,gəl deyib-gülək!

 

Şəhərdən-şəhərə əl-ələ tutaq

Qəlbimiz yaxındı cismimiz uzaq,

Bu gecə yuxuma yenə gəl qonaq

Hələ röyalarda gərək görüşək,

Sən Xoşbəxt Mən Xoşbəxt,gəl deyib-gülək!

Müəllif: Eltun Zahidoğlu

 

 

Sevgilim


Sən keçən yollarda qara bir bulud

Günəşin olaram qorxma sevgilim

Oturub çıraqla sıranın üstə

Yolunu gözlərəm qorxma sevgilim

 

İstəsən günəşin ayın olaram

İstəsən şimşək tək göydə çaxaram

İstəsən kölgə tək başının üstən

İnan ki,getmərəm qorxma sevgilim

 

Sən mənim qəlbimdə yuva salan quş

Yuvanı yıxmaram qorxma sevgilim

Oturub izlərəm səni gizlicə

Dəyib dolaşmaram,qorxma sevgilim

 

Sən mənim könlümdə taxtını qursan

Ömürlük qalacaq inan sevgilim

Sən ürkək-ürkək gözümə baxsan

Gözümdə qalacaq gözün sevgilim

 

Sən ürək parəmsən,parən qalacaq

Sən könül yarəmsən,yarən qalacaq

Sən mənim ömrümsən izin qalacaq 

Bir gün ölsəmdə mən sevgim qalacaq

 

Müəllif: Aysel Əhmədova

 


Gecə xəlvətcə bizə sevgili yar gəlmiş idi

Gecə xəlvətcə bizə sevgili yar gəlmiş idi,

Üzü aydan da gözəl nazlı nigar gəlmiş idi.

 

Tər axıb gül yanağından, bulud örtmüşdü ayı,

Onu düşmənmi qovub, könlü qubar gəlmiş idi?

 

Ona mən göz yetirib xəlvəti baxdım-baxdım,

Ovçunun ovlağına körpə şikar gəlmiş idi.

 

Uyuyub hər ikimiz rahət olub bir yatdıq,

Bəxtimin baxçasına güllü bahar gəlmiş idi.

 

Dedi: "Getmək dəmidir, söylə, nə istəyirsən yar?"

Bir öpüş istədim ondan...Yeri var gəlmiş idi.

 

Ağlayıb getdi o yar, göz yaşı yandırdı məni,

Odlara yandı dilim, sanki şərar gəlmiş idi.

 

"Ey Nizami!" - dedi... Birdən ayılıb gördüm o yox

Demə röyada bizə çeşmi-xumar gəlmiş idi.

Müəllif: Nizami Gəncəvi

 

Sən demə təzədən sevmək olarmış…

Sevgiyə Aid Şeirlər,Sevgi Şeirləri,Sevgi Üçün Şeirlər,
menali sevgi seiri

Sən demə təzədən sevmək olarmış,

Tale də təzədən gülə bilərmiş,

Küsüb gözüyaşlı gedən məhəbbət

Peşiman-peşiman dönə bilərmiş.

 

Ürək bulud kimi boşalırsa da

Demək bulud kimi təzədən dolur.

Sonuncu şöləsi titrəyən şamdan

Ayrı bir şamı da yandırmaq olur.

 

Sən demə təzədən sevmək olarmış,

Köhnə yaraları vaxt, zaman silir,

Kəsilən budaqla ölən ağaclar

Təzə pöhrələrlə dirilə bilir.

 

Ağlaya-ağlaya dünyaya gəlib

Biz ana südüylə gülməmişikmi?!

Hər axşam sapsarı batan günəşi

Hər səhər təzə-tər görməmişikmi?

 

Sən demə təzədən sevmək olarmış,

Sevgi fürsət deyil quş kimi uça.

Nə də kölgədir ki,

Qaçasan qova,

Ya da sən qovasan

O səndən qaça…

 

Çıxarsan qəlbindən ötən sevgini,

Bir gün də tənhalıq sıxacaq səni.

Kiməsə etdiyin yaxşılıq kimi

Məhəbbət qarşına çıxacaq sənin.

 

İlk sevgi yuvadan düşən quşcuğaz,

Körpə qanadları pöhrələnməyib.

Məcnunun ahıyla uçan məhəbbət

Min hiylə əliylə yerə enməyib…

 

Mən ki görməmişəm sevgini susan,

Məhəbbət zirvədə bəslənən qarmış.

Kim deyir bir dəfə sevilir insan,

Sən demə hər zaman sevmək olarmış…

Müəllif: Nüsrət Kəsəmənli



Ürək

Ürək odur daim yana,

  Od püskürə alovlana.

  Od vermirsə qəlbə, cana

  Demək o heç ürək deyil.

  O heç mənə gərək deyil.

 

  Əgər ki, sevinib gülmür,

  Döyüntüsün heç kim bilmir,

  Çırpıntısı eşidilmir

  Demək o, heç ürək deyil.

  O heç mənə gərək deyil.

 

  Vətəniyçün lazım gəlsə

  Polad kimi gərilməsə,

  Torpağına sərilməsə

  Demək o heç ürək deyil.

  O heç mənə gərək deyil.

 

  Neyləyirəm o ürəyi-

  Yox arzusu bir diləyi!?

  Bacarmırsa o sevməyi

  Demək o heç ürək deyil.

  O heç mənə gərək deyil!

Müəllif: Bəxtiyar Vahabzadə

Axtarış sözləri: Sevgiyə Aid Şeirlər,şeirlər,Sevgi Şeirləri,Sevgi Üçün Şeirlər,sevgiye aid seirler,sevgi şeiri,mənalı sevgi şeirləri,sevgi seirleri,gözəl sevgi şeirləri,sevgi haqqinda seirler,

Daha yeni Daha eski