-->
Məlalə Yasəfzay

"Bir uşaq, bir müəllim, bir kitab və
bir qələm bütün dünyanı dəyişə bilər."

Video Üçün Statuslar

bilgideryasi

 





Vaxt qısa, yol uzun, mənsə yorğun..

Dərdlərdə gülmək bir sənətsə əgər, mən bahalı bir əsərəm.

Eyni dili  deyil, eyni duyğunu paylaşanlar anlaşa bilər.

Məndən nifrət edənlərə nifrət edəcək qədər vaxtım yoxdur. Çünki mən, mənə dəyər verənləri sevməklə məşğulam.  

Əgər günəşi görmürsənsə, ağlama, yoxsa ulduzları görə bilməzsən. 

Dünya hər kəsi qırar və bəziləri o qırıq yerlərindən güclənər!

Bir tək Allaha yük olmazsan bu dünyada.

Qəlb qırmayın! Qəlb qırmaq Kəbəni dağıtmaq qədər böyük bir günahdır

.Gedən dönməyəcəksə qalanların dəyərini biləcəksən. Ölənlə ölünmürsə, qalanlarla yaşamağa davam edəcəksən.

Nə qədər sürətlə qaçan belə, vicdanından qaça bilmərsən.

Neçə qəlb qırdım birini xoşbəxt edə bilmək üçün..

İnsanın qazandığı puldan yox, pulun qazandığı insandan çəkin.

Mənim həyatım; mənim seçimlərim; mənim səhvlərim; mənim problemlərim; mənim yalnızlığım... Yəni xülasə, sizi maraqlandırmaz.

İnsanın əsl siması iki halda özünü göstərər;

Heç nəyi yox ikən göstərdiyi səbr və hər şeyi varkən sərgilədiyi davranış.

İnsan çata bilmədiyi hər şeyin dəlisi, çata bildiyi hər şeyin nankorudur.

Yoruldum; ayağımın deyil, ürəyimin apardığı yerlərə getməkdən.

 Susdum; dilimdəkiləri deyil, ürəyimdəkiləri söyləyə bilməməkdən.

 nifrət edənlərə nifrət edəcək qədər vaxtım yoxdur. Çünki mən, mənə dəyər verənləri sevməklə məşğulam.  Məndən nifrət edənlərə nifrət edəcək qədər vaxtım yoxdur. Çünki mən, mənə dəyər verənləri sevməklə məşğulam.  


Video Üçün Statuslar, Video ucun statuslar, video statuslari






>
To Top