-->
Məlalə Yasəfzay

"Bir uşaq, bir müəllim, bir kitab və
bir qələm bütün dünyanı dəyişə bilər."

Nazım Hikmət Sözləri və Aforizmləri

bilgideryasi
Sponsor 2

Nazim hikmet sozleri,Nazım Hikmət Sözləri,nazim hikmet seirleri, Nazim hikmət şeirləri

 Ev doğulmaq və ölmək üçündür, həyat yollardadır.

Yaşamaq bir ağac kimi tək və azad və bir meşə kimi qardaşcasına.

İnsan kimləsə qocalmalıdır, kiməsə görə yox!

Kəpənək misalıdır eşq; anlamayana ömürü günlük, anlayana bir ömürlük!

Cəsur bir qadının başı, qorxaq kişinin çiyninə ağır gələr..

Dost uğrunda ölmək asandır, lakin uğrunda ölünəcək dostu tapmaq çətindir.

Dostluq ağaca bənzəyər, qurudusa, bir daha göyərməz.

Mənim könlüm bir qartaldır.

O mənsizliyi gözə aldısa, mən onsuzluqdan bir şey itirmərəm.

.Məsələ əsir düşməkdə deyil, təslim olmamaqdır bütün məsələ.

Yağdı bütün gecə, yağdı qar, ulduzlarla aydınlanaraq.

Məncə sən də indi hər kəs kimisən.

Keçdim bütlərin meşəsindən baltalayaraq, nə də asan yıxılırdılar.

Gəlməyəcəyini bilə-bilə gözləmək axmaqlıq deyil, eşqdir.

Bahar gəldi, bahar gəldi, bahar, bahar gəldi oğlan! Tumurcuqlandı içimdə qan!

Yalanın ən böyük qüdrəti onun sürətlə yayılmasındadır.

Ürəyə bir bıçaq kimi girən xatirələrin, dilsiz olduqlarını anlayıram.

Ürəyin qadını kişisi yoxdur. Bir mərd olanı var, bir də namərd olanı!

Bilməzdən gəlişim, axmağı oynamam itirmə qorxumdan deyil; Qarşımdakıların yalan danışma potensiallarına olan marağımdandır.

Bilərsənmi nə pisdir insanın bildiyini izah edə bilməməsi, sözlərin həmişə yarım qalması. "Mən" deyib susması, "Sən" deyib ağlaması...

Bir gün mənsizlik çalar qapını, mənli günləri düşünüb avunarsan.. 

Kim Bilİr.. Nağılınızın qəhrəmanı, başqa bir hekayənin fiquranı olmağa getmişdir bəlkə də.

Sanma ki, yalanlar içində mənim kimi bir doğru taparsan..

Mənim söz xəzinəm çox genişdir, deyərdim. Sənin bir sözünə çata bilmədim; "Get" nə deməkiydi sevgilim?

Nazım  Hikmət Sevgi Sözləri

Cibimdə yoxuydu! Ürəyimdən verdim.

İçimdə ikinci bir insan kimidir səni sevmək səadəti.

Mən səndə imkansızlığı sevirəm, fəqət ümidsizliyi deyil..

Deyirlər e, mən sənsiz yaşaya bilmərəm. Bax, mən onlardan deyiləm. Mən sənsiz də yaşayaram amma səninlə bir başqa yaşayaram.

Tahir olmaq da ayıb deyil Zöhrə olmaq da, hətta sevda üzündən ölmək də ayıb deyil.

Sevməyən ürək süni çiçəyə bənzər: ömrü çox olsa da, ətri olmaz.

Sən yanmasan, mən yanmasam, biz yanmasaq necə çıxar qaranlıqlar işıqlığa?

Vicanla birlikdə, şərəf axtararam sevdiklərimdə.. Hər zaman doğru deyildir əlbəttə seçimlərim.. Gün gələr "şərəfsizləri"də sevərəm..

Sevmək, sevdiyin kişi ilə birlikdə olmaq deyildir unutma! Çünki sevgi; onunla yaşamaq deyil, onu yaşamaqdır əslində..

Peşman deyiləm! Yalnız dön bax arxana; Nə üçün, nələrdən imtina etdin? Nələr varkən, sən nəyi seçdin.

Sədaqət, məhəbbət qalib gələn yerdə hər şey məğlub olur.


Nazım Hikmət Mənalı Sözləri

İnsanların qanadları yoxdur,çünki insanların qanadları ürəklərindədir.

Eşq, bəzən getməklə qalmaq arasında verdiyin ən böyük mübarizədir. Sevməyənin ağılı, həqiqətən sevənin ürəyi qazanır bu mübarizəni.

Gənclik - arzu, inam, igidliyə həvəs deməkdir. Gənclik - lirika və romantizmdir. Bu, gələcək üçün tükənməz arzulardır. Bütün yaxşı əməllərin başlanğıcıdır.

Həqiqi şair öz eşqi, öz xoşbəxtliyi və acısıyla məşğul olmaz. Şeirlərində xalqının nəbzi vurmalıdır.

Gerçək həyatdan qaçan və onunla əlaqəsiz mövzuları işləyən kimsə, saman kimi mənasızca yanmağa məhkumdur.

Sən yanmasan, mən yanmasam, biz yanmasaq necə çıxar qaranlıqlar işıqlığa?

>
To Top