İnsan mübarizə əzmini qoruduğu müddətcə , ümid var deməkdir.
Uğurun şərtlərindən biri də davamlılıqdır.
Özünüzü dünyadakı heç kimlə müqayisə etməyin. Əgər başqaları ilə özünüzü müqayisə edirsinizsə deməli, özünüzü təhqir edirsiniz.
Gənc kənd uşaqları şəhərdə daha asan pul qazanacaqlarını zənn edərək şəhərə köç edirlər.
Az əvvəl söylədiklərini biraz sonra inkar edənlərə qalib gəlmək həqiqətən çox çətindir.
Yetəri qədər yalan danışıb davamlı təkrar etsəniz , bir müddət sonra ona inanarlar.
Bütün yalançılar, böyük sehrbazlardır.
Yalan nə qədər böyüksə, inananı da o qədər çox olar.
Sayıları gündən-günə artan kitablarımdan başqa lüksük yox idi .
Habuki, insan həyatı ancaq inandığı şeylər uğruna fəda edə bilər.
1) Yaşamaq haqqın, mübarizə gücün qədərdir.
2) Mübarizə gücü nə qədərdirsə, yaşamağa da o qədər haqqın var deməkdir.
Zəifə qarşı yazığın gəlməsi təbiətə xəyanətdir.
Həyatım boyunca əsla bir şeyə dözə bilmədim - təslim olmaq.
Cəsədimi əsla ruslara təhvil verməyin,
yoxsa məndən Moskvada heykəl düzəldərlər.
Əgər qalib gəlsəniz açıqlamaya ehtiyacınız olmayacaq. Yox əgər məğlub olsanız, onda açıqlama şansınız da olmayaq.
Gənclik, bu gün içində battığı bataqlıqdan çəkib çıxarılmasa, orada boğulub yox olacaqdır.
Atama qarşı hörmət bəsləyirdim, ancaq anamı sevirdim.
Fahişəlik, insanlığa qarşı təhqirdir.
Ağlın bitdiyi yerdə, son qərar şiddət və təzyiqdir
Qalibləri sorğu-sual eləmirlər.
Türklər elə bir millətdir ki, həyatda bir dənə belə qalsa, dövlət qurub intiqamını alar!
Liderlik sənəti, kütlənin diqqətini tək bir düşmənə yönəltmək və heç bir şeyin bu diqqəti yayındırmasına imkan verməməkdən asılıdır.
Millətlər həyasızlıq edilərək deyil, fədakarlıq edilərək xilas edilir.
Tarix dərslərinin əsl məqsədi sadəcə tarix və hadisələri öyrətməkdən ibarət deyildir.
Təssüf ki, bunu tarix müəllimlərinin belə çox az bir hissəsi həqiqətən anlayır.
Məsələn bir savaşın vəya bir hökmdarın taxta çıxma tarixlərini şagirdlərin doğru bilməsinin heç bir önəmi yoxdur.
Zatən önəmli olanda abu deyildir.
Tarixin məqsədi, tarixi hadisələrin meydana gəlmə səbəblərini araşdırıb öyrənməkdir.
Oxuyanları 3 qrupa bölmək olar:
- Bütün oxuduqlarına inananlar
- Heç bir şeyə inanmayanlar
- Oxuduqlarını mühakimə edərək, analiz edib ondan nəticə çıxardanlar...
Bütün dünyanı altını üstünə gətirən böyük hadisələrin hamısı yazı ilə deyil, sözlərlə edilmişdir.
Diktator, velosipedə minən bir insana bənzəyir - Dayansa düşər.
Xalqın özünə başçı seçə biləcəyi bir respublikanı götürsək pul, reklam və buna bənzər vasitələrlə dövlətin başında təlxəyi də oturtmaq olar.
Mətbuat, olduqca önəmsiz hətta gülməli bir hadisəni qısa bir müddətdə çox önəmli bir dövlət məsələsinə çevirə, əslində ən önəmli məsələləri toplumun diqqətindən yayındırıb, unutdurmaq gücünə sahibdir.
Şərəf və namusunu itirən xalqlar, müstəqillik və azadlıqlarını da itirməyə məhkumdurlar..