-->
Məlalə Yasəfzay

"Bir uşaq, bir müəllim, bir kitab və
bir qələm bütün dünyanı dəyişə bilər."

Çarli Çaplin Sözləri və Aforizmləri

bilgideryasi
Sponsor 2

 

Çarli Çaplin Sözləri,Çarli Çaplin  Aforizmləri,carli caplin sozleri

Ayna mənim ən yaxşı dostumdu. Çünki mən ağlayanda, o əsla gülməz.

Mən fillərə nifrət edirəm: onlar çox güclü və sözə baxandılar.

Məni anladıqları üçün, səni anlamadıqları üçün alqışlayırlar.(Albert Eynşteynə söylədiyi söz)

"Niyə də olmasın? Nə də olsa öz malıdır."

(Tanrı ruhunu bağışlasın" deyən keşişə qarşılıq olaraq.)

Gün sonunda etmədiklərinlə deyil etdiklərinlə mühakimə olunarsan.

Yağışda yeriməyi sevmişəm həmişə,heç kim ağladığımı görə bilmir deyə...

Qadın istənilən milyarder kişini milyonçu edə bilər.

Biz aramızda baş verən mübahisə, anlaşılmazlıqlar və s görə narahat olmamalıyıq. Hətta ulduzlar belə toqquşur. Və onların toqquşmasından yeni dünyalar yaranır. Bu gün bilirəm ki, buna — Həyat deyilir...

Məqsədiniz ziyan verməkdirsə, gücə ehtiyacınız vardır. Digər hər şey üçün sevgi yetər..

İnsanlar sizə lağ etmək üçün hər vaxt bir çatışmayan nöqtənizi tapacaq və kimsə sizi olduğunuz kimi qəbul etməyə yanaşmayacaq. Bunun üçün doğru bildiyiniz şəkildə yaşayın və ürəyinizin sizi istiqamətləndirdiyi yerə gedin.

Mənim həyatımdakı ən böyük düşmən zamandır.

Zaman ən yaxşı yazardır. Hər zaman mükəmməl sonu yazar.

Dünya hər kəsə çatacaq böyüklükdədir. Ona görə də başqasının yerini qapmaqdansa, çalışaraq gerçək yerinizi tapın.

>
To Top