Vahid Əziz şeirləri

vahid eziz sevgi seirleri,vahid eziz seirler,vahid əzizin şeirləri,vahid əziz şeirləri vahid əziz sevgi şeirləri,xalq şairi vahid əziz şerləri,
Vahid Əziz şeirləri




  Tanınmış şair Vahid Əzizin qələmindən çıxan bir-birindən gözəl 9 şeir


“Ürək saz kimidir köynək içində…” şeiri

Hamı sızıldatdı, incitmə sən də –

Bir azca könlünü alsan, oxuyar,

Ürək saz kimidir köynək içində –

Sinənin üstündə çalsan, oxuyar.


Gözlərim köynəyin ipək üzüdür,

Dilimdə dolaşan sazın sözüdür,

Ən yaxşı təlimçi həyat özüdür –

İlləri yadına salsan, oxuyar.


Qundağın öyrətdin dodaqlarına,

Qolu alışırdı barmaqlarına,

Baxma, darıxarıq daralmağına,

Yenə də yanında qalsan, oxuyar.


Ürək mənimdisə – bələdəm ona,

Nə var bilmədiyi öyrədəm ona?

Olsun, bu möcüzə səndə alına –

Qeydinə qalanı olsan, oxuyar.


Guya bilmirsən ki, dərdi nədəndi,

O vaxtdan qoşulub sənnən gedəndi?

Qəlbim körpəlikdən şirni sevəndi,

Bilsə ki, dodağı balsan, oxuyar.


Sənsiz hər dönəmi keçər il kimi,

Sənsiz hər pərdəsi batmış dil kimi,

Üstündə havalı bir bülbül kimi,

Onun həsrətinnən solsan, oxuyar…


“Bircə kəlmən yetər..” şeiri

Bircə kəlmən yetər-qaçam yanına,

Təkcə qəlbin məni istəyə bilsin,

Səni gözləməkdən gəlmərəm cana--

Tanrı göz verib ki,-gözləyə bilsin!


Gəlməsən nə deyim? orda kama yet,

Könlünə yatanın arxasınca get,

Gözüm günah etsə-elə şikəst et-

Səni kirpiklərim səsləyə bilsin.


Çiçək,yetər mənə bir uzaq sədan,

Bir uzaq xatirən,yandıran ədan,

İzlər ona görə itmir dinyadan;

Ki,sevən yarını izlıəyə bilsin.


Yetər ayrı qaldıq,qayıt yanıma,

Ürək tab gətirmir intizarıma,

Sevənin çox olar;amma inanma

Bir kumsə mənimtək özləyə bilsin...


“Nəğmə deyən..” şeiri

Qışda qəmə batan könül

olar yazda nəğmə deyən,

kollar üstə divanə gül,

quş-pərvazda nəğmə deyən,


Güllər yamac ətəyində,

arı səbət pətəyində,

çoban qarğı tütəyində,

aşıq sazda nəğmə deyən,


Ruhum səmalar qatında,

özüm göylərin altında,

könül sözlə pıçıltıda,

əl kağızda nəğmə deyən,


Yamaclar xalı toxuyar,

çiçəklər çalıb-oxuyar,

sanki,yer üzü oxuyar,

qonşu qız da nəğmə deyən,


Vətən yeni tarix yazdı,

hücüm çəkdi,səngər qazdı,

vaxt varıdı-tapılmazdı

aramızda nəğmə deyən,


Vətən,mübarək Zəfərin,

Zəngəzüradır səfərin!

el-Şuşada,Xudafərin

Xan Arazda nəğmə deyən,


Rəhmət ulu babalara,

sadiqik əhdə,ilqara,

Bayrağımızda Aypara,

şən Ulduz da nəğmə deyən…


“Əziz Mən” şeiri

…Nə olsun ki, gecə keçir,
Zaman axır ömrümüzdən,
Vaxt onsuz da gedəcəkdir
Yatmasam da, yatsam da mən.

Dünya adlı bu yerdə mən
Müvəqqəti yəhərdəyəm,
Düşəcəyəm yedəyindən
Yeddi əlnən tutsam da mən.

Cahan kimə yoldaşdı ki,
Kimə sirrini açdı ki?
Oğurluqdan yaxşıdı ki,
Xırda-xuruş satsam da mən!

Gör, haradan-hara vardın,
Şahlar şahı nə apardın?
Arzulardan kam alardım,
Bircəsinə çatsam da mən.

Mən göylərin öz oğluyam,
Gedəm, təzədən doğulam!
Nə qarmaqlıq, nə torluğam –
Qəm gölünə batsam da mən…


“İncimədin ki??” şeiri

Düşmüşdüm dünyaya bəxt arayırdım-

səni görməyimdən incimədin ki?

Sənsiz bu dünyada bir belə,yarım,

ömür sürməyimdən incimədin ki?


Öpdüm,nəfəsimdə mehdən incidin,

ləçək dodağımda şehdən incidin,

qəlbimdə dillənən neydən incidin,

səni sevməyimdən incimədin ki?


Bilmirəm-küsürsən mənim nəyimdən?

bihuşam ərkindən,naz etməyindən,

sənə ulduzlardan,dağ çiçəyindən

çələng hörməyimdən incimədin ki?


Özüm də bilmirəm-gəzirəm nəyi,

əlimin telinə müşkül yetməyi,

sənə öz ömrümü qurban etməyi

rəva bilməyimdən incimədin ki?


Əgər ölməliyəm-gəl məni öldür!

deyib,gülməliyəm-qəlbimi güldür,

bütün savaşların sonluğu sülhdür!

qalib gəlməyimdən incimədin ki?...


“Könlümü köksümdə oynatmasaydın” şeiri

Bahar bu çəməni oyatmasaydı,

mən sənin yanına gəlməzdim,gülüm,

sən mənə özünü tanıtmasaydın,

mən səni tanıya bilməzdim,gülüm,


Sən mənim gözümün qəmi,yuxusu,

saçımın dənləri,həsrət qoxusu,

məni incitməsə sınmaq qorxusu,

bu cür sınaqlardan bezməzdim,gülüm,


Bilirsən sevgindən neçə yazım var?

hələ nələr gələr,nələr yazılar!

görürsən? nə oraq nə dəryazım var,

səni ürək edib üzməzdim,gülüm,


Məni binəvamı,namərdmi saydın?

mən heç--sən özünə hayan olaydın,

könlümü köksümdə oynatasaydın

bu cür havalanmış gəzməzdlm,gülüm...

 Vahid Əziz şeirləri

“Azərbaycandır Qarabağ” şeiri

Doğmadır torpağı, daşı,

Türk övladı vətəndaşı,

ömrü-günü, can sirdaşı;

biri alov, biri ocaq –

Azərbaycandır Qarabağ!


Tanıyarlar boyumuzdan –

irsimizdən, soyumuzdan,

su içər öz quyumuzdan

biri gövdə, biri budaq –

Azərbaycandır Qarabağ!


Dünya-dünya olan gündən

varlığımız ona Vətən,

biri-ürək, biri-bədən;

hər ikisi Ulu torpaq –

Azərbaycandır Qarabağ!


Baba adı “Odlar Yurdu”,

keşikçisi igid Ordu,

biri-alov, biri ocaq –

bizimdir, bizim olacaq –

Azərbaycandır Qarabağ!

“Dünya, sənə qonağamsa..” şeiri

Dindirin,hamısın açım-

dərdi belə ağlamazlar,

kimim var-üstünə qaçım?

yadla peyman bağlamazlar.


Yoxa çıxdın.İtib-batdın,

xırdalayıb,alıb-satdın,

sığal çəkdin,qırıb atdın-

belə çiçək qoxlamazlar!


Hardasan,ürək sıxanım,

sevgimdən hayıf çıxanım?

dolanıb gendən baxanım,

dostu belə yoxlamazlar!


Şikəst etmə-sınmıramsa,

birdə anlat-qanmıramsa,

dünya,sənə qonağamsa-

bu cür qonaq saxlamazlar!

“Ömür” şeiri

Danılmaz İlahi sirri deyilsə,
möcüzə deyilsə,bəs nədir ömür?
insan adam kimi yaşaya bilsə,
bəlkə də yenidən verılər ömür.

Təkrar qayıdırıq?,bəlkə bilmirik?
torpaq buraxmırsa,həlbət-getmirik?
bəlkə başqa canda,başqa bədəndə
ruh tapıb yenidən dirilir ömür?

Qayğılar içində nəğmələr deyir,
sevincdən udqunur,qəhəri yeyir,
elə ki,"mamaça" göbəyi düyür,
beşıkdən tutaraq dirçəlir ömür.

Anmyan aldanar min-bir çalara,
ömrün iki rəngi-"ağ" ilə" qara",
o--baxır Dərgahda yazılanlara;
ya "nökər",ya da ki,"xan" gəlir ömür.

Mən yaman gecikdim (nə işidirsə?)
həyatdan almalı olduğum dərsə,
"Sevgi tufanında" bəxti gətirsə,
sakit bir limana yönəlir ömür.

Salamat çıxarsan sel də aparsa-
hələ getməyinə zaman qalarsa!
hər kəsin səmada ulduzu varsa,
bəlkə-yerə düşən kölgədir ömür?

Yağmurlar,çiskinlər,qarlar,dumanlar,
saxta yalvaranlar,imdad umanlar,
bəlkələr,hədələr,şübhə-gumanlar...
təpədən-dırnağa "Bəlkə?"-dir ömür.

Vallah,səndə olan dözümə əhsən,
gör-hələ bir kimnən yola getmisən?!
"Hələlik"-söyləsəm sən nə deyərsən?
zaman tamam olur,vaxt gəlir ömür...

Bənzər mövzular:

Axtarış sözləri: vahid eziz sevgi seirleri,vahid eziz seirler,vahid əzizin şeirləri,vahid əziz şeirləri vahid əziz sevgi şeirləri,xalq şairi vahid əziz şerləri,

Daha yeni Daha eski